понеділок, 28 вересня 2015 р.

Старі Кодаки, літаючі козаки і отаман їх Гена.



Учора я писав про перших козаків у Старому Кодаку. А сьогодні розповім про сучасних. Правда, отаман у них не кошовий, а просто. Та і звуть його Гена. Ну, це для мене Гена, а для вас - Генадій Михайлович. На "ви" і пошепки. Отаманить Гена в школі "Спас-Штурм".

 Ви не дивіться, що він такий невеликий, непоказний. Зате, який у нього син росте ;) А скільки учнів виросло! Він їх Спасу учить. Це таке бойове мистецтво козацьке. Точніше, бойове мистецтво козацьких розвідників - пластунів.
 Учаться там звичайні хлопці та дівчата. Такі ж, як і всі. Просто дещо наполегливіші.

Для прикладу - є у штурмівців такий учень - Єгор Чорний. Зараз він уже чемпіон чого тільки можна - України, Європи, світу. Бився у різних страшних словах: кікбоксинг, кік-джитсу, кемпо-карате, М1, спас. А колись, наш Олег Ляшук його так бив, що дніпропетровськи тренери запитували нас - де ви берете таких звірів? Тільки Олег після кількох перемог здався, а Єгор продовжив працювати.




















Якось я у Гени запитав - а скільки у тебе вже чемпіонів і по чому? Він розсміявся і каже: "Та я уже перестав рахувати".
 


То до чого веду. Оце Гена каже на днях - а я свої хлопців навчив літати. А я йому - брешеш - а він мені - а дивись світлини! Так ото дивлюся я ті світлини і думаю... і що - вони дійсно літають? Нє, місце то точно Старий Кодак. А от що ви скажете? Літають, чи ні?





Світлини зробила Алла Драган.

Немає коментарів:

Дописати коментар