четвер, 24 вересня 2015 р.

Чого у школах учителі д...ятли?



Почну з кінця - чого одні директори шкіл та вчителі спроможні організувати дітям інтерактивні уроки козацької слави, а другі - навіть сраки не піднімуть, щоб вислухати??? Може, у тих школах батькам на все насрати?

За подібний тон не вибачаюсь. Бо уже дістало. Зрештою, як і багатьох. А тепер за порядком.
Сьогодні знову працював з дітьми на козацькому таборі "Гайдамаки" в Рівному. Знаходиться ось тут - хто не знає. Було два класи, всього 43 дитини.

Для мене все стандартно - зустрічаю біля воріт, питаю чи знають щось про козаків. Розповідаю три версії походження слова козак. Учу вітатися по-козацькому (Пугу-пугу! - Козак з Лугу!) і тоді заходимо. Там уже готується куліш і його пахощі починають наганяти апетит.

Для початку - пів години розповідаю і показую козацьку і не лише козацьку зброю. На світлині нижче - не все. Деякі зразки мають по 700 років. У нас є ще бойові коси, вила, копія шаблі Б.Хмельницького тощо. Коротше, це кілька десятків тисяч гривень до війни. Усе за свої куплено (є у нас один Саша любитель ;) - як його жінка не прибила? ;) ). А автомати - то макети масогабаритні (папери є - для умніків). Даю потримати, показую як користуватися - тим наш музей відрізняється від звичайного.


Далі - ігри, забави, діти вчаться одним словом. Показую їм і проводжу невеличкі змагання з боротьби "Котигорошко". Всі задоволені, крім двох дівчаток. Вони чесно призналися. Двоє дітей запитувало як записатися до нашого табору.

Після години ігор - куліш. Про всяк випадок, ось рецепт. Поїли і кататися на конях. Всіх покатали, все чудово, діти задоволені, учителям легше. Найголовніше - малеча замість слухати сухі проповіді на уроках, весело провела час, побачили, потримали, погралися і почули для себе щось цікаве. Приємно було підслухати розмову двох дівчаток, які штовхалися між собою, як у одній з наших ігор - тепер так будемо завжди у школі гратися...

І на завершення: розмова з учителями. "Ви тут чекайте нашу школу. Директор дав вказівку всім класам провести такі уроки..." І це при тому, що я з ним про це говорив рік тому...

От і питається в задачі: чому одні роблять, а другі - шукають гнилі відмазки? Бо є інші директори у Рівному, які знайдуть гору причин чому не можна це робити.
Що скажете про таке?

Немає коментарів:

Дописати коментар