неділю, 22 січня 2017 р.

ТОП 10 СТОРІНОК ЗІ "Знищ цей щоденник"





А тепер видиво для дівчаток і від дівчаток. Чим можна заповнити своє дозвілля? Наприклад, зайнятися розвитком своєї креативності. Що для цього треба? Переглянути цей ролик і придбати новий журнал. Або зробити свого. Підтримайте наших дітей ;) вони лише починають. 



Блондинки бувають різні. Владу цікавлять творчі речі. Як можна оформити свій щоденник. Нове видиво від нашого ютубера Влади. Сподіваємося, що ви підтримаєте спасівців зі #ШколаУкраїнськихЮтуберів і розповісте іншим. Чекаємо на вашу реакцію ;) https://youtu.be/zh1RXTfqDyw



Це відео про те, як я оформила мій "Знищ цей щоденник". Як я не старалася, але знищити його так і не вийшло. Вас очікує розповідь про оформлення сторінок "Просочи цю сторінку обраним тобою ароматом", "Детально опиши щось нудне" - тут зробити вийшло, а описати - не дуже, "Створи неперервну лінію", "Попроси друга якось оформити цю сторінку", є ще багато іншого. Тут розповідаю про те, що у мене вийшло, можливо, ви зможете підказати щось краще? Буду дуже вдячна за доречні підказки. Разом ми зможемо суттєво більше. Сподіваюся, усі хто підписався на мій канал прокоментують це відео. У подальших роликах ми будемо оформлювати інші щоденники і їхні сторінки. Якщо ви таке робили - чекаю рекомендацій. Якщо ви хочете, щоб я виконала ваше завдання - пишіть - що саме.



;

)

Немає коментарів:

Дописати коментар