Старий пластун | Спас Рівне Прошу поширення. Ви знаєте, що наше міністерство молоді протягом цього року планує витратити 4 млн грн на 12 роликів і 6 бордових кампаній? На їхню думку, за ці гроші соціальну рекламу побачить 1 млн 60 тис людей. На що конкретно будуть спрямовані гроші - в кінці тексту. Питання - чи не здається вам, що це можна зробити ефективніше і за менші кошти? Наш приклад - ролик, який придумали і на аматорському рівні зробили рівненські спасівці. Давайте зробимо репост статті - побачимо, наскільки наша мережа спроможна дати переглядів відео національно-патріотичного спрямування. Це щоб було чим аргументувати міністру незадоволення. Думаю, за 4 мільйони можна зробити значно більше, ніж 12 роликів і завішати Україну бігмордами.
А тепер на що будуть спрямовані міністерські борди:
- формування ціннісних орієнтирів і громадянської самосвідомості, підвищення рівня знань про видатних особистостей українського державотворення;
збільшення чисельності молоді, яка пишається своїм українським походженням, громадянством, а також тієї, що готова до виконання обов'язку із захисту незалежності та територіальної цілісності України;
збільшення чисельності молоді, залученої до здійснення заходів за участю військово-патріотичних клубів та учасників антитерористичної операції на сході України;
розширення сфери застосування української мови дітьми та молоддю;
проведення просвітницької роботи з популяризації україномовних дитячих і молодіжних друкованих видань, які висвітлюють матеріали національно-патріотичного змісту.
І на хвіст - знайдуться ті, хто не прочитає весь текст, вони почнуть гадити. Тому звертаю увагу - ролик рівненських спасівців, з міністерством не пов"язаний http://www.spas.rivne.ua/vydyvo/staryj-plastun-videorolyk/
Немає коментарів:
Дописати коментар